POSITIV TEST
Hvis du efter at have deltager i aktiviteter hos SportsKollektivet, tester positivt for Covid-19, skal du orientere klubben.
I tilfælde af en positiv test følges denne fremgangsmåde:
- Du følger de gældende anbefalinger og/eller retningslinjer fra sundhedsmyndighederne.
- Du skal kontakte bestyrelsen, hvis du tester positiv for Covid-19 efter du har deltaget i aktiviteter.
- Bestyrelsen kan kontaktes på hallo@sportskollektivet, eller direkte til et bestyrelsesmedlem via mail eller telefon.
- Du skal oplyse, hvilke aktiviteter du har deltaget i.
- Hvis du er bekendt med afvigelser i mellem tilmeldte og faktiske deltagere, må du meget gerne gøre opmærksom herpå.
Bestyrelsen vil på basis af din orientering:
- Udsende SMS til alle deltagerne i de aktiviteter, hvor du har deltaget. Du nævnes ikke ved navn, det oplyses kun et medlem har testet positiv.
- Om nødvendigt udsendes opfølgende e-mail, ligesom der kan informeres i Members Lounge. Du vil i ingen tilfælde blive nævnt ved navn, uanset kanalen.
- Beslutte hvorvidt yderligere foranstaltninger er påkrævet i den pågældende situation.
- Bestyrelsen kan hjælpe sundhedsmyndighederne med kontaktdata, hvis dette er påkrævet i forhold til smitteopsporing.
Som medlem skal du:
- Hvis du har deltaget i aktiviteter, hvor andet medlem er testet positiv, skal du følge de gældende anbefalinger og/eller retningslinjer herfor.
- Hvis du er testet positiv, følger de gældende retningslinjer for, hvornår du igen må deltage i aktiviteter i SportsKollektivet.
Har du spørgsmål til ovenstående, kan du kontakte bestyrelsen på hallo@sportskollektivet.dk
